About Me

My photo
There're things I never get to finish in my entire life. I never happened to finish my perfumes, novels, study carrer etc. I'm a Complain Queen!! I verbally complain almost anyTHING & anyONE around me *I just cant help it* ;)

Tuesday, June 24, 2008

走了

昨天清早就接到电话说有朋友的女友去世了。惊讶之余还有点发怒,发怒原因在于我认为自己的朋友没有全心对待女友所造成的。不过身为朋友的我不能在这时候再在伤口撒盐,责任是由谁当我不懂不过这事的教训应该要有烙印般的作用让局内,局外人度有所启发!

我在别人的感情里看到自己,我是一味的“给”甚至是把所有的emotion都“给”了他!
有一天他爆发了!所谓“佛都有火”,幸好没有一发不可收拾的田地。我才发现他不是我的rubbish bin而他也是个human being!!


Joan,rest in peace

No comments: