About Me

My photo
There're things I never get to finish in my entire life. I never happened to finish my perfumes, novels, study carrer etc. I'm a Complain Queen!! I verbally complain almost anyTHING & anyONE around me *I just cant help it* ;)

Friday, January 9, 2009

Non-Smoking

I'm giving it a CUT not QUIT (just yet)。 我想戒烟第一就是找个可以鼓励你的人协助你,不幸的是我生边最好的都很心软,而且我了解如果极力反对我的话反而会有反效果!(所以要了解自己)
而我选择由晚上开始,故意把烟漏在office要让回家没烟抽。开始的第一个晚上我简直要疯了!!我不时的紧握拳头要忍住!!到了最后我决定告诉宝贝我的计划。我开始在算,我一个晚上就少抽了快接近半包烟!!计算下来真的很可怕。

不过这是第一个开始,就拭目以待吧。

No comments: